Jaa sivu:

Reissussa

Jätä kommentti

Lundin matka oli henkisesti raskain tähän mennessä, tai no yksi vierasmatka meillä onkin enää jäljellä, koska playoffit odottavat 99% varmuudella! Solnan pitäisi voittaa Northland, niin me tiputtaisiin jatkopeleistä, mutta Solnan voitto ei ole kovinkaan todennäköinen.

Matkaan lähdettiin perjantai-iltapäivänä tutusti lautalla. Aamulla olin käynyt saunomassa ja poreilemassa, koska meillä ei ollut treenejä. Yövyttiin Oskarshamnissa, siellä mihin lautta saapui ja aamulla 9.00 oli treenit. Treenien jälkeen suunnattiin seuraavaan hotelliin, Karlshamniin, jossa yövyttiin kaksi muuta yötä. Sunnuntaina ajeltiin pari tuntia Lundiin peliin, joka hävittiin 3p. Meidän puolustus oli aika huonoa, vaikka vastustajat tekivät muistaakseni vain 55p, mutta huono puolustus näkyi hyökkäyksessä ja meidän heittoprosentit olivatkin surkeaa luokkaa. No pelillä ei ollut meidän playoff-paikalle mitään väliä, joten ei se mitään. Siitä matkustettiin takaisin Karlshamniin.

IMG_9741IMG_9832Lautalla oli tooodella tylsää, yleensä nukun sen matkan. Tässä tylsän matkan tulos :-D

IMG_9836Auringonnousu Oskarshamnissa

IMG_9848IMG_9847Karlshamnissa

Katsottiin reissun aikana videolta meidän pelejä jokaisessa mahdollisessa välissä. Lisäksi meillä oli palavereita, joihin kellään ei meinannut enää riittää kiinnostusta kauhean väsymyksen takia. Kerran koutsi tokaisikin, että ”Kivaa keskustelua taas teidän kanssa!”, mutta olisi luullut, että häntäkin väsytti. Kaiken huippu oli se, että matkustettiin maanantaina reilu tunti Kalmariin ja kulutettiin siellä aikaa kauppakeskuksessa. Sen jälkeen mentiin matkalla erääseen hotelliin katsomaan taas videota ja illalla oli tiedossa viiden erän harkkapeli meille, jotka eivät pelanneet sunnuntaina niin paljoa. Oli se loppujenlopuksi ihan hauskaa ja voitettiin reilusti, mutta juokseminen tuntui todella vaikealta ja kellään ei ollut terväyydestä tietoakaan :-D Tiistai-aamuna kävin foamrollailemassa lihaksia ja illan treeneissä tunsinkin itseni onneksi ihan toiseksi ihmiseksi.

IMG_9882IMG_9883IMG_9889IMG_9880

Kuten näkyy, mantereella ei ollut enää tietoakaan talvesta ja ei ollut kyllä täälläkään, kun palattiin. Onneksi, koska pyöräileminen on ollut täyttä tuskaa tuolla hangessa ja loskassa. Aurinko voisi vaan näyttäytyä useammin, jotta nämä viimeiset KOLME(!!!!) viikkoa menisivät nopeammin! Tämä viikko on kuitenkin hurahtanut hetkessä ja niin tulee hurahtamaan loppuun astikin, koska huomenna meillä on kotipeli Telgeä vastaan ja sunnuntaina Markkia. Mark voitettiin edellisellä kerralla ja Telge on voitettavissa, jos pelataan hyvin. Sen jälkeen on tiedossa viimeinen kahden viikon puristus ennen playoffeja, jotka ovat 1. ja 5. maaliskuuta. Vastaan tulee siis Norrköping tai pohjoisen Northland!